احراز هویت پیامکی از طریق url
نوشته شده توسط : آرزو امیدی

 

ارسال پیامک کد فعال سازی و یا احراز هویت کاربران یکی از مسائل مهم طراحان سایت و اپلیکیشن ها می باشد. چرا که این پیام ها هم باید به همه ارسال شوند و هم با سرعت بسیار بالا ارسال گردد.

احراز هویت پیامکی از طریق   url

ما برای شما راه حل ساده ای داریم. این امکان کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما فقط هزینه پیام ها را پرداخت می کنید ، این نکته را توجه داشته باشید که این پیامک ها به شماره های بلک لیست و یا شماره های مسدود هم ارسال می شوند لازم به ذکر است که وظیفه تولید کد نیز بر عهده سامانه می باشد و شما فقط شماره موبایل کاربرتان را اعلام می کنید
برای ارسال پیامک حاوی کد فعال‌سازی به کاربران از طریق URL ، شما می‌توانید از سرویس‌های پیامکی آنلاین یا API استفاده کنید. برخی از این سرویس‌ها امکان ارسال پیامک احراز هویت را ارائه می‌دهند. 

برای ثبت سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

برای ارسال پیامک حاوی کد فعال‌سازی با استفاده از URL و API، ابتدا باید به سرویس مورد نظر ثبت نام کنید و یک اکانت بسازید. سپس با استفاده از مستندات API آن سرویس، می‌توانید درخواست ارسال پیامک را ارسال کنید. اکثر این سرویس‌ها دارای مستندات کاملی برای استفاده از API آن‌ها هستند که شما را در مراحل مورد نیاز راهنمایی می‌کنند.

به طور کلی، شما باید URL مناسبی را بسازید که شامل اطلاعاتی مانند شماره مخاطب، متن پیامک، و سایر پارامترهای مورد نیاز باشد، سپس این URL را با استفاده از درخواست HTTP GET به سرویس مربوطه ارسال کنید.
در این URL، شما باید مقادیری مانند Your_Account_SID، Recipient_Number، Your_Message، Optional_Media_URL، و Your_Auth_Token را با اطلاعات واقعی خود جایگزین کنید.

برای ثبت سفارش ارسال پیامک انبوه بصورت رایگان در سامانه پیامکی لیمو اس ام اس ثبت نام کنید.

قبل از استفاده از هر سرویسی، حتماً شرایط استفاده و قیمت‌گذاری آن را مطالعه کنید تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب برای نیازهای شما است.





:: برچسب‌ها: احراز هویت پیامکی از طریق url ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: